tisdag 4 november 2014

Skapar skönhet inför jul på Gaia Life Café & Butik

Julen närmar sig med stormsteg och jag har riktig god julstämning i kroppen efter helgens kranstillverkning. 
I år får jag möjlighet att samarbeta med Gaia Life, en fantastiskt vacker gård utanför Fjärås. Här ska jag hålla kranskurs och även jobba med exponeringen och i caféet.
Gården är paradiset på jorden och det är en ära att få delta i arbetet där!


Dagens arbete på gården bestod av exponering av växthuset. Här finns det sittplatser för cafégästerna och en mängd vackra ting som är till försäljning.
Gammalt och nytt, rostiga urnor och ljusstakar, spets och romantiska detaljer i en harmonisk blandning.


Årets första hyaciner tittar upp ur rustika konservkrukor. Passar både i det moderna industihemmet och i det romantiska vintagetorpet.


Fler bilder kommer inom kort...


Tack Gaia Life, tack kreativiteten och tack mig själv för allt jag fått idag...
Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar