måndag 3 november 2014

Höstmarknad på Spiken utanför Lidköping

Helgen har sprudlat av skaparglädje då jag varit med på en minimarknad på Spiken utanför Lidköping. Att få tillverka personliga ting och få positiv respons på det jag gör är min drivkraft och jag fick många fina möten i helgen.


Grönskande kransar välkomnade besökarna in i butiken.



Skogskrans med taklök och grankottar.



Skogskrans med mossa, en, taklök, bark och grenar.



Jag älskar att använda mig av återvunnet material och har här gjort små hängen av kakformar, knappar och pärlor från halsband.
Fint som en extra detalj i en trollhassel, på dörren eller så småningom i granen.



Min höstfavorit som även torkar fint. Varför inte låta julen gå i blomsterprakt med mjuka rosa och mineralfärger.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar