onsdag 15 maj 2013

Bröllopsplaner!


Även denna sommaren bjuder på bröllopsyra!
Nu är det en bekant från min förra utbildning som ska säga ja till sin blivande man i sommar.
Bruden planerar ett tema i "återbruk" och vintage. Hon faller för inspirationsord som återvunna glasflaskor, hampasnöre, ljuv rosa, brudslöja, enkelt och pioner.
Trots att jag är tveksam, hoppas jag att den sena våren kan bidra till pioner i slutet av juli. Dock kan jag lova övriga önskemål i valet av känsla och blomster.

inspirationsbild inför sommarens beställning av bröllopsbukett

en blek aprikosrosa nyans är ett önskemål i brudbuketten

Inför mina projekt arbetar jag fram ett inspirationscollage och kostnadsförslag som kunden får godkänna. I det här fallet rör det sig av ett lätt och enkelt collage som ska vägleda mig i mina inköp och i skapandet av brudbuketten.

<3

1 kommentar:

  1. Smart med moodboard, både för en själv och kunden. Är du anknuten till någon butik eller hur gör du när du får beställningar? Hur beställer du in de blommor du ska ha osv?
    Mvh Stina

    SvaraRadera