söndag 13 januari 2013

Säljare och dekoratör på Caesar Collection




Livet som florist och nyutbildad dekoratör har lett till en tjänst på Caesar Collection, ett grossistföretag för blomster- och inredningsbranschen. Här får jag möjlighet att vara med att utveckla företaget mot högre höjder.



Periodsvis säljer jag och servar våra kunder i mellersta och södra Sverige, medan jag i andra perioder utvecklar och bygger om våra showrooms och mässmontrar. Vi har ett showroom i Sandared utanför Borås där våra kunder är välkomna att komma och se våra produkter i trivsam miljö. FORMEX och Gave & Interiör är två gånger om året, vilket bidrar till nya kreativa insatser.
Tiden som återstår designar jag nya produkter för kommande säsong. Företaget är under ständigt utveckling och bidrar till oändliga möjligheter vad gäller produktutveckling. Jag får bland annat designa mina egna mönster och former på våra produkter och dessutom inköpsresor till Kina där vår största produktion äger rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar